dreammylife

Alla inlägg under juni 2014

Av dreammylife - 16 juni 2014 15:49

Ja, vad tycker ni om bloggens nya utseende? jag gillar det :D

Space:D

 

Av dreammylife - 16 juni 2014 14:56

Japp, kände för att blogga igen! jag tror att det är dags för att ändra utseende på min blogg nu, har haft detta ganska länge nu :3

Ändrar efter jag har bloggat klart!

Ska sommarjobba de sista 3 veckorna av sommarlovet, känns båda bra och dåligt pga: man tjänar pengar men dåligt att det är just innan skolan :/ Hade velat sova de veckorna xD Haha men det går nog bra :)

Jag ska nästa gånga jag bloggar skirva fakta om mig :3

Jag vill ha en hamster (namn är inte bestämt men snart kanske) Jag vill helst ha en dvärg hamster!

hehe orkar inte skriva mer nu xD

Bloggar senare igen eller imorgon :D

 
Hejdå :)
Av dreammylife - 16 juni 2014 12:19

Hej!

Jag ser att solen lyser men jag fryser. Mitt i allt började det regna sen kom solen igen men jag kände ingen värme för det blåste.

Jag vill ha värme och sommar nu!

För er som också fryser så kommer sommar bilder nu<3


 
 
Hejdå :)
 
 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


heej! Jag är en positiv tjej och väldigt svamlig:3 Det var lite om mig! Kommentera om du vill något eller fråga mig något♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är din favvofräg?♥
 blå
 lila
 orange
 rosa
 grön
 svart
 vit
 annan(kommentera vilken)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards