dreammylife

Direktlänk till inlägg 14 november 2013

intervju med min bästis♥

Av dreammylife - 14 november 2013 17:33

Heej igen! här kommer 27 frågor om min bff♥


1. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Linnea, Jenny, Madeleine eller Rebecka är fint, fast det är nog vad jag skulle döpa mina barn till hellre! :)

2. Vem vet mest om dig? Min bästis & min katt ♥

3. Vad gör du på fredagskvällar? Olika, helt olika :)

4. Bästa filmen du någonsin har sett? Flera, kan inte välja ;)

5. Röker du? Nej

6. Snusar du? Nej

7. Saknar du någon just nu? Ja!

8. Hur mår du idag? Bra, men jag fryser, haha

9. Vad gjorde du för exakt ett år sedan? Ingen aning.. ._.

10. Bästa minnet från sommaren? Massor :)

11. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? England

12. När var du där? Sommarlovet

13. Är du rasist? Nej

14. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, fredag! Om jag ska komma till bästisen!

15. Sköter du skolan? Oftast ;)

16. Har du spelat/spelar du i ett band? Neej

17. Anser du dig vara intelligent? Tillräckligt

18. Hur ofta gråter du? Ganska sällan

19. Vad gör du när du mår dåligt? glor på Tv eller gråter mot kudden XD

20. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Mina nära&kära ♥

21. Är du stolt över dig själv? Beror på vad jag har gjort

22. Har du lätt att få folk att skratta? Sådär

23. Har du några talanger? Jag kan jonglera med 2 bollar! Slå den du! ;)

24. Vad står det i ditt senaste sms? "Va bra!"

25. Hur lång är du? Ingen aning

26. Vilken storlek har du på kläderna? Det varierar

27. Har du svarat ärligt? Ja


hihi det var allt för idag! tror jag♥


hej svejs♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dreammylife - 16 juni 2014 15:49


Ja, vad tycker ni om bloggens nya utseende? jag gillar det :D Space:D   ...

Av dreammylife - 16 juni 2014 14:56

Japp, kände för att blogga igen! jag tror att det är dags för att ändra utseende på min blogg nu, har haft detta ganska länge nu :3 Ändrar efter jag har bloggat klart! Ska sommarjobba de sista 3 veckorna av sommarlovet, känns båda bra och dåligt ...

Av dreammylife - 16 juni 2014 12:19

Hej! Jag ser att solen lyser men jag fryser. Mitt i allt började det regna sen kom solen igen men jag kände ingen värme för det blåste. Jag vill ha värme och sommar nu! För er som också fryser så kommer sommar bilder nu<3     ...

Av dreammylife - 23 maj 2014 17:29

Hej! Skönt med fredag  Vad ska ni göra ihelgen? Kommentera gärna! Nu ska jag göra en omröstning (eller så gör jag den sen) och kanske blogga igen sen :D (okej jag har försökt att lägga in mina ilder men det går inte så försöker senare igen.) ...

Av dreammylife - 17 maj 2014 16:02

Helg! Entligen! Hhahaha :3 Vet inte vad jag ska blogga om så ska göra en omröstning så ni kan rösta så välja vad ni vill att jag ska blogga om :D Gör omröstningen sen :3 ...

Presentation


heej! Jag är en positiv tjej och väldigt svamlig:3 Det var lite om mig! Kommentera om du vill något eller fråga mig något♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är din favvofräg?♥
 blå
 lila
 orange
 rosa
 grön
 svart
 vit
 annan(kommentera vilken)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards